διέδωσε αυτήν την σελίδα!
web strategy

Δεν χρειάζεται να είστε ειδικοί στον σχεδίαση στρατηγικής marketing για να προσελκύσετε τους πελάτες σας μέσω διαδικτύου. Αυτό που κάνουμε όσοι προσφέρουμε υπηρεσίες προώθησης είναι να προσαρμόζουμε τους παρακάτω τρόπους στις ιδιαιτερότητες της κάθε επιχείρησης και βοηθάμε τον επιχειρηματία να τα υλοποιήσει στα πλαίσια ενός συνολικού σχεδίου. Όμως αυτό δεν σημάνει πως δεν μπορείτε να αυξήσετε και μόνοι σας τα κέρδη σας. Εάν μπορείτε να διαθέσετε τον προσωπικό χρόνο έχετε κάθε λόγο να πιστεύετε την σταδιακή αύξηση του πελατολογίου και φυσικά των κερδών σας.

 

1. Επαγγελματική Ιστοσελίδα

Το βασικότερο απ όλα την είναι η παρουσία σας στο διαδίκτυο να φαίνεται επαγγελματική. Δεν χρειάζεται απαραίτητα κάτι φαντασμαγορικό όμως πρέπει να δείχνει σύγχρονη, να αφήνει θετική εντύπωση από την χρήση της (Usability, Accesibility), να προσαρμόζει την εμφάνιση του περιεχομένου ανάλογα με την συσκευή στην οποία εμφανίζετε (responsive web design), να συνεργάζεται με τα κοινωνικά δίκτυα και οπωσδήποτε να είναι φιλική με τις μηχανές αναζήτησης (Onpage SEO). Αυτά είναι η βάση για τα υπόλοιπα παρακάτω.

 

2. Εσωτερική Αρθρογραφία (blogging)

Γράψτε στην ιστοσελίδα σας για ένα θέμα σχετικό με την δουλειά σας που μπορεί να ενδιαφέρει τους επισκέπτες ώστε να δείξετε στους επισκέπτες ότι είστε καταρχήν γνώστης του αντικειμένου και επιπλέον ασχολείστε και ενημερώνεστε για αυτό.

 

3. Newsletter (email marketing)

Βάλτε φόρμα συλλογής email στην ιστοσελίδα σας και αν μπορείτε συλλέξτε emails πελατών σας ακόμα και στο ταμείο διαπροσωπικά. Εδώ το ζητούμενο είναι να στέλνεις το σωστό μήνυμα, στο σωστό άνθρωπο, τη σωστή στιγμή.

 

4. Κοινωνικά Δίκτυα (social media marketing)

Δημιουργία λογαριασμών για όποιο δίκτυο μπορείτε να δημιουργήσετε το είδος του περιεχομένου που φιλοξενούν.

  • facebook, twitter, google plus (για τα άρθρα σας)
  • instagram,flickr, picasa, pinterest (τις φωτογραφίες σας)
  • delicious,stumbleupon (η διευθύνηση της ιστοσελίδα σας)
  • youtube, dailymotion (τα βίντεο σας)

 

5. Διαφήμιση (Online advertising)

σε μηχανές αναζήτησης για τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά σχετικές με το αντικείμενο που διαφημίζετε, προϊόν, υπηρεσία ή συνολικά την επιχείρηση σας. Εδώ η τέχνη βρίσκετε στην επιλογή λέξεων-κλειδιών καθώς δεν κοστίζουν όλες το ίδιο άλλα και δεν είναι όλες το ίδιο αποτελεσματικaς. Προσοχή: Αυτό θα φέρει τους επισκέπτες για 1η φορά, έπειτα είναι θέμα ποιότητας του περιεχομένου ώστε να ξαναέρθου

 

6. Εξωτερικοί σύνδεσμοι (back links)

Ο απολύτως κρίσιμος παράγοντας για την θέση κατάταξης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης είναι το πλήθος και η ποιότητα των εξωτερικών συνδέσμων που οδηγούν στην ιστοσελίδα σας. Η εγράφη σε καταλόγους διευθύνσεων είναι απαραίτητη όμως αυτό είναι μόνο η αρχή καθώς θα πρέπει να λάβετε μέρος σε συζητήσεις φόρουμ ή να σχολιάστε σε άρθρα άλλων ιστοσελίδων ή κοινωνικών δικτύων βάζοντας έναν σύνδεσμο που οδηγεί στην σελίδα σας είτε μέσα στο κείμενο σας είτε κάτω στην υπογραφή εάν πρόκειται για φόρουμ.

 

7. Εξωτερική Αρθρογραφία (article marketing)

Γράψτε άρθρα για λογαριασμό κάποιου δημοφιλή blog. Το θέμα πρέπει να αφορά άμεσα ή έμμεσα την επιχείρησή σας και να είναι ενδιαφέρον για τους επισκέπτες του blog ώστε να δεχθεί να το δημοσιεύσει με αντάλλαγμα την τοποθέτηση συνδέσμου προς την σελίδα σας.

Undefined